Galna fransmän och en godkänd tenta!

Haha först av allt måste jag berätta om vår galna föreläsare idag i HUMAN RESOURCES MANAGEMENT. En lite smått tokig fransman vid namn Jean-Charles tror jag :P eller JC som han kunde bli kallad, haha! Vi sitter i vår föreläsningssal som är sluttande nermot en mindre scen där föreläsaren står. Alla sitter ganska tätt och det är relativit mörkt i rummet. Plötsligt hörs föreläsarens röst genom mikrofonen, men vart fan är han??? Alla stirrar sig blinda på scenen och frågar varandra om nån ser honom. Alla blir vi som lågstadiebarn och letar förbryllat efter vår lärare som tycks ha gömt sig! Han står längst bak småropar någon nöjd jävel, fan oxå jag skulle ju hitta honom, men jag vänder mig till Elsa iaf och säger att jag vet att han står därbak för hon tycks inte ha märkt det än ;) NÖJD :D hihi sen gick han walk of fame hela vägen ner till scenen och babblade om hur viktiga människorna är för organisationen. Och vi andra fick oss en  walk of shame när han smått attackerade oss som satt utmed kanterna med frågor! :S uuuhh läskigt! Resten av föreläsningen såg ungefär likadan ut, han var helt jävla super exalterad över sitt ämne och pratade på så pass om varje slide att jag blev hungrig efter första kvarten och helt slut! :P Han visste verkligen vad han pratade om men lite over the top tycker jag nog. Att han bröt med sin franska oxå gjorde inte det hela mindre hysteriskt.

Ne ibland när jag är stressad kan det kännas som att allting går i super speed, typ som om jag borstar tänderna och tittar i spegeln så känns det som jag borstar superfort men jag ser att jag inte gör det, vilken är en mycket sjukkänsla måste jag säga. Så kändes hans lektion! haha

Sen tyckte han att han var så smart att vi skippar första rasten (vi skulle ha dubbel lektion 5h) och tar en 1½h lång i mitten istället. Jätte bra tyckte nog någon jag ville bara bli klar! Men kunde inte stanna tills det började iaf för min lilla voffsing får inte vara ensam så länge!

Men Elsa och jag drog iaf en lunch på Tortellini :D det har massa god pasta och sallader som man får plocka ihop själv! Vi tog varsin sallad och jag hade mozzarella, parmaskinka och kräftstjärtar på min, yummie! Elsa den fuskisen åker till Chicago imorrn över påsk så vi var tvungna att mysa till det lite innan! Men hon har lovat att köpa hem en starbucksmugg till mig :D Lycka*

Ja just det jag klarade min tenta :D är så himla glad för tyckte den var bajssvår :P hihi

Ne nu ska jag dricka te :)

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella