Fuck off Hockey!!!!

Ikväll har J och Jag varit och hämtat mina ridsaker hos Brittmarie där jag red förrut. Sen åkte vi till hemmakväll och lämnade tillbaka den kassa filmen, passade även på att köpa påskgodis och påskägg :) det blev endel kan jag säga :P Sen åkte vi hem och käkade god kolaglass som älsklingen hade köpt hem efter jobbet, yummie! Jag såg framemot Grey's ikväll men NEJ det var inställt p.g.a hockey SURPRISE??!!!! Det är så jävla dåligt gjort alla vill fan inte se på hockey, alla gillar det inte ens! Kan inte 1 eller 2an visa den eller, de har ju inget bättre för sig iaf??!!! Nej men bara för att det är hockey så slutar allt bra på tv att sändas för att ge rum åt några killar som jagar en platt boll på isen, blir så trött. Men när det är hästhoppning eller nått då skjuter de upp det till 2 på natten eller nått. ARGH! Vet ni att t.ex den gången då globen hade besöksrekord under ett event var under Stockholm Horse Show och att ridning är den mest utövade sporten bland tjejer. Borde inte ridsporten få lite mer respekt då av media?? Bara för att hästtjejer inte vandaliserar, muckar gräl, skriker ramsor på stan eller klär ut sig som clowner innebär inte det att de inte bryr sig om sin sport. De har bara ett snyggare sätt att visa det på. Men jag menar hallå, som vid OS. Sverige gör bort sig totalt och framstår som rena rama idioterna som man undrar hur de överhuvudtaget lyckades kvala in. Samtidigt tar en SVENSK, OS-silver individuellt i hästhoppning (Rolf-Göran Bengtsson), vart hamnar han i tidningen?? Jo typ sida 43 ir nått, efter Sveriges alla fiaskon, och på framsidan står det typ HÄR MISSAR SVERIGE SEMIFINALEN. Asså skitdåliga saker hamnar t.o.m före ett OS silver. Sveriges bästa prestation detta OS!!!! Skäms på er media det här är helt sjukt!!!!!!

Vet att jag är lite efter i tiden men kom att tänka på det nu när hockeyn sabbade min kväll, återigen!

Vad tycker ni om detta?? Inget är rätt eller fel, håller ni med eller inte eller kanske till viss del????

 Jag känner mig som katten, halvt strypt av en underlig jävel i hatt! (ser ni sleeping beauty i bakgrunden? :P)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Hatar också hockey , för när jag och mamma skulle kolla på desperate housewives i tisdags var det instället p.g.a hockey :(

2009-04-10 » 12:47:27
Postat av: APAN

Vadå underlig jävel =( =( =(



Nu har jag ätit den belgiska chokladpåskharen och den var VÄLDIGT gooood!!!! Tack min älskling!

2009-04-11 » 14:38:55
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella