.....

Nu sitter jag i skolan och har precis avslutat vårt seminarium vilket gick helt okej! Vi fick bra feedback och de andra grupperna tyckte att vi va väl förberedda, vilket vi inte alls va så det va positivt :P Sen fick vi försvara att vi va bara tjejer i vår grupp, hel stört, självklart va det en man som undrade. Men då dyker feministen upp i oss alla och jag drog fullt :P ne så farligt va det inte men jag gav han svar på tal så att säga ;) haha kunde han gott ha tyckte min grupp iaf :D

Nu ska vi spela ett spel, pharmasim, här i skolan som är ett simulationsspel. Verkar ganska svårt så vi får se hur det går för oss :S spännande!!!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: mamma

händer det inget i jönköping? eller är det ute med blogg?

2009-05-06 » 09:06:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella