Du gråa dag försvinn!

Ne denna dagen var la allt för hemskt grå :( Jäkla skit dag helt enkelt! Den började dumt med, jag lixom vaknade med ett ryck av att Arne försöker SPY!!!! Så flög ur sängen och ut med hunden, stackars liten plutt :( Sen när jag fick se på klockan så var den 09.30 och jag börjar 10! PANIK??!!! Så på med kläderna, lite mascara och få med sig allt och sen cykla som en tok till skolan. Kom dit 10min i 10 :D STOLT* ;) Första lektionen va kanon bäst hittills tycker jag, sen som jag skrev tidigare, tillbaka hem ut med hunden och äta lite innan jag fick cykla tillbaka till skolan igen. Den lektionen var oxå bäst hittills, i den kursen då, hon har varit så dålig innan (läraren) och typ stakat sig fram mellan orden med hmm, hrm, ehh?? Men idag flöt det på, övat innan kanske?? :P hihi Sen sa jag hejdå till tjejerna och önska dem en glad påsk! Cyklade hem, gick ut med Arne i regnet och nu sitter jag här och andas lite. Ska snart börja med maten för Jonas slutar 5 men blir soppa tror jag så det går fort :)  Ikväll ska jag försöka åka till stallet och hämta mina grejer så jag har dem här hemma, ska försöka få med J så jag slipper åka själv (A). Imorrn drar vi hem till Vimmerby för påsken vilket ska bli jätte mysigt :)

Nu ska jag ringa J :)

Så här fin va jag idag ;)


Chinos Gina Tricot (dock lite stora så har världens häng men det är skönt :P)
Oversize T-shirt Gina Tricot (surprise surprise)
Skärp Lindex

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella