Arne

Min bebis börjar bli stor! *snyft* Eller iaf om han får säga sitt. Igår satt jag vid datorn och hade mig och helt plötsligt ser jag att det sitter en lite lurvig sak på stolen bredvid! Han hade tagit sitt första hopp :') Så där satt han helnöjd med tillvaron och tittade på mig med sina underbara ögon! Sover hela nätterna gör han oxå, lääänge!!! Vilket är jätte skönt. När Jonas går till jobbet vid halv 6 så lyfter han knappt på huvudet, han bara kryper närmare "mamma" och myser lite extra! hihi Han är en riktig mammagris måste jag säga :) Men han vet att när pappsen är hemma så blir det bus, bus, bus och det gillar han skarpt :) Han är så älskad vår lilla tuss!!!



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Haha :D

Men jätte sööt är han iallafall fortfarande !

Hälsa / Ebba

2009-04-07 » 20:32:29
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella